TV-verbinding
Ervaart u een slechte TV-verbinding? Hieronder volgen een aantal tips die u mogelijk kunnen helpen.
Problemen die regelmatig voorkomen zijn:
- Heeft uw TV geen signaal meer maar die van de buren op de gemeenschappelijke kabel wel? Dan zijn mogelijke problemen: de kabel van de TV zit niet goed in het stopcontact of de ontvanger een andere reden kan zij dat de TV of kabel defect is.
- Daarnaast kan een te lange verlengkabel het signaal verzwakken. Probeer daarom ervoor te zorgen dat een zo kort mogelijke kabel gebruikt wordt.
- Een manier om te testen of het probleem aan uw TV ligt is door de kabel te testen op een andere TV.
- Het kan voorkomen dat het abonnement niet betaald of dat u een betalingsachterstand heeft. Neem hiervoor direct contact op met uw provider.
Voor andere vragen en meer informatie kunt u uiteraard bij uw provider terecht.
KPN tel: 0800 – 0402
Ziggo tel: 0900 – 1884
Telfort tel: 0900 – 9596
Tele2 tel: 020 – 7544444
Gemaakte kosten vallen over het algemeen onder de rekening van de huurder.